Mä käyn täällä ihan ylikierroksilla! Mut ois kutsuttu työhaastatteluun yhteen vaatekauppaan, mutta kun en voi aloittaa töitä HETI kun oon aatellut että vasta pääsäreiden jälkeen, niin sit en päässytkään työhaastatteluun... Siis kesätyöpaikka (ja raha) ois tulleet niin tarpeeseen ja olin niin innoissani siitä soitosta, kunnes kävi ilmi ettei se ollut huomannut että siinä mun hakemuksessa luki etten voi aloittaa heti.

Nyt mä sit mietin että teinkö oikein, jätänkö mä liikaa asioita tekemättä pääsäreiden takia....!?!?! Oisko mun sittenkin pitänyt sanoo että joo voisin aloittaa heti (tietty jos läpäisisin työhaastattelun). Kyllähän mulla nyt ois vapaa-aikaa töiden ohellakin lukemiseen, mutta riittäiskö se.. Ainakin syksyllä kun olin töissä, niin vapaa-ajalla en jaksanut lukee mitään opiskelu juttuja.

Mun pitäis vielä vajaa pari kuukautta keskittyy pääsäreihin.. Mut luovunko mä nyt liiasta.. Pitäiskö soittaa sille työnantajalle takaisin... Teinkö mä nyt mokan...


010861bl.jpg