Nettiin oli tulleet tän vuoden kysymykset vastauksineen. Katsoin ja yritin muistella mitä olin vastannut mutta en mä enää tarkkaan muistanut mitä olin kaikkiin vastannut/jättänyt vastaamatta. Mutta oli yksi johon meinasin vastata mut en ollut 100% varma (yksi sana oli siinä sellanen että aattelin että ei tuo voi olla oikein) onneksi en vastannut siihen mitään, koska se ois ollut väärin. Sit pari-kolme ainakin sellaista joissa olin myös hiukan epävama ja jätin vastaamatta ja ne ois olleet oikein!... Höh. Mut siellä tentissä ei vaan ollut varma.

Mutta tuo oikeiden vastausten näkeminen ei tuonut mulle tietoa pääsenkö vai en. En ensinnäkään muista mitä kaikkiin vastasin vai jätinkö vastaamatta, ja eihän niitä pisterajoja voi tietää millaiset ne on minäkin vuonna... Ehkä mulle tuli sellainen epäilysfiilis, etten oikein uskokaan mun tietoihin... Alkoi epäilyttää sisäänpääsy. Mut jos en pääse niin sit saan asua mieheni kaa yhdessä eikä tarvi muuttaa eri puolille Suomea jonkun tyhmän koulun takia.... Pakko alkaa miettii positiivisiakin puolia jos ei pääse -tilanteeseen...