Nyt on se tentti ohi ja voi taas keskittyä pääsäreihin lukemiseen.
Johtamisen kirja odottaa lukijaansa... On siinä vaan oma hommansa saada lukeminen sujumaan. Mulle ainakaan ei oo helppoa mennä kirjan ääreen... Selannut olen sitä johtamisen kirjaa ja näytti äkkiseltään että siinä on paljon niitä teorioita. Niinkuin johtamisessa aina on. Mä oon tainnut yliopistossa apron suorittaa johtamisesta ja siihen sai jäädä, ei kiinnosta mua :D
tiistai, 11. maaliskuu 2008