Mä luulen, että mä laitan Oulun Yliopiston ja markkinoinnin hakulomakkeeseen ykköseksi. Sinne on suht vaikee päästä, mutta ei lähellekään niin vaikea kuin HSE jne muut Etelä-Suomen koulut.

Haen Ouluun ihan perhesyiden vuoksi, näin hienosti sanottuna :D Mun mieskin hakee sinne (mut ihan eri alaa kuin mä) niin oishan se "ihan kiva" saada asua yhdessä samalla paikkakunnalla. Kakkoseksi haen sitten sellaiseen kaupunkiin, jonne on helppo päästä (helppo ja helppo, ei ainakaan mulle!). Tutut tiedätte mikä kaupunki kyseessä...:)

Sinne Ouluun pitää jo hakiessa valita pääaine johon hakee ja markkinointiinhan mä haluan. Korkeimmat pisteet vaaditaan johtamiseen ja markkinointiin on toiseksi korkeimmat. Mietin vaan, että jos laittais sinne sisäiseen hakuun sit markkinoinni lisäksi jonkun helpomman pääaineen (jonne siis alemmat pisterajat) kuten kansantaloustiede, niin voisikohan sen sitten käytännössä vaihtaa jotenkin sit markkinointiin. Mitenköhän tarkkoja ne on siellä....!? Jos joku tietää niin kertokaa!