Oon lukenut tänään yli 70 sivua. Tuntuu aika isolta urakalta, vaikka ei se periaatteessa paljoa ole. Se vaan että pystynkö mä omaksuu sen kaiken tiedon. Muistankohan mä lukemaani. Nyt kun luen toista kertaa näitä kirjoja läpi, niin tulee kyllä sellaista asiaa jota en muista lukeneeni ekalla kerralla..

Nyt kun oon oikeastaan kolmena peräkkäisenä päivänä koettanut lukee kokopäiväisesti ihan, niin oon huomannut että lukemisen aloitus venyy iltapäivään. Siinä vaan menee aikaa ennenkuin heräilee ja syö aamupalan ja sit onkin jo nälkä ja tekee mieli päiväruokaa...

Mä en jotenkin tiiä pitäiskö mun vielä jatkaa tota lukemista tänään. Periaatteessa ei jaksais enää istua ja keskittyä, mutta tuntuu että pitäis vielä lukee.. Mulla on koko ajan ihan jatkuvasti sellainen olo että pitäis lukee jos en oo lukemassa! Se on aika stressaavaa...:(

Nyt oon lukemassa Johtamisen kirjaa. Oonkohan mä lukenut muuten markkinoinnin kerran vai kahdesti? Kansiksen ainakin oon lukenut kahdesti.