Nyt on kaikki muut kirjat luettu kolmesti paitsi matikka-kirja. Se on nyt työn alla. Tänään ja huomenna pitäis se saada luettuu...

Aloin netissä kattoo viimevuoden pääsärikysymyksiä. Ihan kauheita! Siis ihan erityylisiä mitä silloin kun mä oon viimeksi hakenut. Johtaminen oli aineistokokeena. Sit seuraava osio jota katon, kirjanpito, on oikein/väärin väittäminä. Kun mä oon ennen ollut pääsäreis niin oikeastaan ollut monivalintakysymyksiä vaan (eli 4 vastausvaihtoehtoa). Mut on niitäkin ollut viimevuonna.

Mies tuli tänään mökiltä ja oli kotona netissä ja lähti nyt näkee kavereita. Lämmitti se mulle onneks mikrossa ruokaa kun pyysin. Mut aika yksinäistä ja aika vankilalta tuntuu olla kotona ja lukea!:(

Niitä vanhoja kysymyksiä löytyy täältä: http://www.kauppatieteet.fi/valintakoe/vanhoja_kokeita