Mulla oli yksien lakkiaisten takia 2 päivän tauko lukemisessa, kun oltiin matkoilla. Ja nyt kun oisin taas kotona kirjan ääressä niin en saa luettua!! Ärsyttää, stressaa, ahdistaa! Jos on taukoa niin sit on niin vaikea aloitaa ja päästä lukurytmiin kiinni. Ensi viikonloppuna ois taas menoja, lauantaina häät ja sunnuntaina ristiäiset.. Tuleekohan mun lukemisista mitään... :( Ja mun mies on yleensä aina illat pois kotoa niin tuntuu vaan ihan v*#/#(¤#(&¤tun yksinäiseltä. Kun eihän täällä voi olla kun mun pitää vaan lukee niin en voi pitää seuraa.

Tuntuu että pää hajoaa..mistään ei tuu mitään...

Ja monet kysyy että sähän voit hakee siirtoa! No niin varmaan voin. Kun en voi niin en vaan voi. Ihankun en ois itse älynnyt selvittää sitä vaihtoehtoa!

Ja jos pääsen tonne kouluun, niin joudutaan asuu mun miehen kaa ensi vuosi erillään...ei kiva.