Tällä hetkellä mulla on menossa matematiikan kirja. (vähänkö se on tylsä...) Oon siis lukenut vasta 2 kirjaa kokonaan... Tänään huomasin että mulle ois tullut kirjastoon se yks kirja joka multa puuttuu. Pitää nyt miettiä että missä mä saan sen kopioitua. Mitäköhän paikkoja täällä olisi vaihtoehtoina.

Voi olla että teen niin että alan lukee välillä jotain muuta kirjaa ja jätän ton matikankirjan kesken. Kun en mä edes ymmärrä siitä kaikkia kohtia! Sen kirjan kirjoittaja on niin kivasti jättänyt perustelematta/selittämättä jotain juttuja ja hyppinyt laskuissa joidenkin vaiheiden yli ettei niitä asioita voi ymmärtää ellei ole mukana jollain valmennuskurssilla tms.

Töissä mun esimies tietää että mul on noi pääsärit,kun en oo kaikkia työvuoroja ottanut vastaan, niin oon kertonut sille että pitää lukea pääsäreihin. Mun on siis pakko päästä sinne kun töissäkin tiedetään tästä!!

Se varsinainen hakeminen eli hakulomakkeen lähettäminen on muuttunut tänä vuonna tosi oudoksi. Se tehdään ihan netin kautta. Vähän katselin sitä, mut sit kun siellä luki että mitään tietoja ei voi jälkikäteen muuttaa niin en uskaltanut edetä sillä lomakkeella. Voihan se olla että se ois ihan yksinkertainenkin se lomake sit.