Missä on mun motivaatio. Oikeesti... Ei tekis mieli lukea, ei jaksais lukea, ei kiinnosta alkaa taas uudelleen opettelee jotain laskentatoimea. Viime vuodesta olen jo unohtanut ne. Ja tää on ihan hyödytöntä. Ei tätä tietoa tarvi sit työelämässä enkä mä tarvi sitä enää yliopistossakaan, kun oon laskentatoimen perusteet kurssin käynyt joskus 2000-luvun alussa. Mistä mä löytäisin motivaation!? Pitäisi keksiä joku kiva palkinto, jonka lupaisin ostaa itselleni jos pääsen sisään! Haluaisin palkinnoksi ulkomaanmatkan, mutta joo, liian kallis palkinto.

Mietin tosissani jos tänä vuonna hakisin myös amkkiin. Sinne pääsis helpommin sisään (onkohan sinne pääsykokeeseen kirjoja, vai pelkkä soveltuvuuskoe?). Saisinkohan mä vaan mitään hyvityksiä mun yliopistossa suorittamista opinnoista vai joutuisinko käymään kaikki kurssit uusiksi...