aarhg, nyt tuli pääsykoepaniikki. siis hirveä hätä... voi ei! ei oo enää kauaa pääsäreihin (16.6. ovat). ja niin paljon pitäis vielä lukea ja oppia. ja mulla on muutakin tekemistä kuin pääsäreihin lukeminen. nyt on huono-omatunto kun teen ruokaa tai leivon tai siivoan. ei mun kuuluis tehdä mitään muuta kuin lukea.....

mua niin harmittaa nää pääsärit. miks en vaan ois voinut mennä peruskoulun jälkeen parturi-kampaaja -linjalle ammattikouluun. sekin ois ihan kiinnostava ammatti. ja oisin jo ollut työelämässä 6 vuotta ainakin. tai miksen ottanut vastaan mulle tarjottua työpaikkaa tänä talvena, oisin nyt pitkässä työsuhteessa ja tienaisin rahaa. kieltäydyin kun pitää lukee pääsäreihin. oon tehnyt vaan osa-aikaisen työtä. ja nyt sekin työsuhde loppuu toukokuun loppuun. että oonpa siti lman työtä=ilman rahaa koko kesän. 

vitsin pääsärit! niiden takia oon niin monesta asiasta luopunut. ja mitään en oo vielä hyötynyt. muutakun saanut monia pettymyksiä... mulla on oikeestaan jäänyt traumat viime keväästä. kun en tehnyt mitään muuta kun luin. en käynyt missään näkemässä kavereita... mies kävi ja mä jäin aina yksin kotiin lukemaan. ja sit kun tulokset tuli niin olin matkoilla ja piti sinä päivänä vielä kuorossakin laulaa suomalaisille vanhuksille ja mä aloin itkee kesken jonkun laulun kun alkoi niin harmitti se etten päässyt. 

tuntuu vaan että miks mä yritän päästä sinne... jos en oo päässyt,niin miks nyt pääsisin. viime vuonna jäi vielä niin pienestä kiinni sisäänpääsy (0,25 pistettä) että ärsyttää erityistä enemmän. niin pienestä kiinni!

kuulin vielä uutisista että tänä vuonna ollut ennätysmäärä hakijoita yliopistoihin. eli entistä vaikeampi päästä sisään. kivaa :/

anteeksi kauhean negatiivis sävyinen vuodatus. nyt pitäis alkaa syömään päiväruokaa ja sit leipoo miehen synttäreille herkkuja. sit ehkä lukea vähän, sit siivota ennenkuin synttärivieraat tulee.

 

oikeesti ihan kauheesti tsemppiä pääsäreihin lukijoille, jos joku tätä sattuu lukemaan! :)