Ihanaa mä pääsin sinne minne halusinkin!!!!!!! :) :) :) :) Arvatkaa miten onnellinen olen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIHDOINKIN!! Näin jo viime yönä unta että en ois päässyt ja olin ihan hädissäni. Menin sit töihin aamulla ja mies laittoi mulle tekstarina tiedon että mun nimi oli hyväksyttyjen joukossa! Huippua! Nyt kun tulin kotiin, niin oli tuolta koulusta tullut paksu kirjekin että onneksi olkoon sinut on valittu. Muuten, se yksi kohta päässykokeessa, joka oli mun mielestä epäselvä, niin siitä oltiin nyt hyväksytty myös se vastausvaihtoehto jonka mä vastasin. Ilman sitä en ois kuule päässyt tuonne sisään, huh!! Nimittäin se markkinoinnin kysymys 28, jossa meni näin: 28. Seuraavassa on esitetty neljä liiketoimintamallien kehitystä koskevaa väittämää: A) Venepalvelut edustavat jo nykyisellään merkittävää osaa venealan liiketoiminnasta. B) Venepalvelut ovat olleet jatkuvassa kasvussa. C) Ulkomaalaisten veneily Suomessa tulee lisääntymään ja luo edellytyksiä palvelujen nopealle kasvulle. D) Venepalvelujen kehittäminen Suomessa edellyttää merkittäviä investointeja. Mikä seuraavista edellä olevia väittämiä A, B, C ja D koskevista vaihtoehdoista pitää paikkansa? 1. Kaikki väittämät A, B, C ja D ovat väärin. 2. Väittämä C on oikein; väittämät A, B ja D ovat väärin. 3. Väittämät C ja D ovat oikein; väittämät A ja B ovat väärin. 4. Väittämät B ja D ovat oikein; väittämät A ja C ovat väärin. Tuosta siis sanottiin ensin että 3 kohta on oikein. No mä olin vastannut kohdan 2, kun mistä mä oisin voinut tietää että onko ne investoinnit merkittäviä mitä pitää tehdä. Aineistossa ei sanottu että tehtävä "merkittäviä investointeja" vaan siellä vaan lueteltiin mitä investointeja pitää tehdä. Vastasin vähän riskillä siihen, kun olin hiukan epävarma että mikä on merkittävä investointi. Onneks otin pienen riskin ja vastasin, kun muuten ei ois mun pisteet riittäneet sisäänpääsyyn! Huh! Pisterajoista sen verran, että mä sain pisteitä mun ekaan hakukohteeseen 14,25 ja pisteraja sinne markkinointiin oli juuri se sama! Eli just riitti ne pisteet. Sitten kyllä Yhteispisteillä katsottuna, mikä siis sisältää myös yo-todistuksesta tulleet pisteet, mä sain 36,25 ja sen raja markkinointniin oli tän kirjeen mukaan 26,00. Huh! Ihanaa että pääsin sisään!! Jes jes jes jes jeeeees!!! :D